Zarządzanie w czasie kr...

System zarządzania przedsiębiorstwem (ang. corporate governance) w najprostszym ujęciu sprowadza się do planowania (określania celów), podejmowania decyzji, organizowania i realizacji poszczególnych zadań, między innymi poprzez wykorzystanie zasobów firmy oraz do ich...

Programy lojalnościowe ...

Programy lojalnościowe to rozpisane w czasie, długoterminowe działanie marketingowe, którego celem jest zbudowanie trwałej, pozytywnej relacji z grupą docelową danego produktu czy usługi. Skierowane są do potencjalnie najbardziej atrakcyjnych klientów. Są to programy, w...

Zarządzanie przez jakoś...

Zarządzanie przez jakość (z ang. TQM – Total Quality Management) – nazywane też zarządzaniem kompleksową jakością, totalnym zarządzaniem jakością lub kompleksowym zarządzaniem jakością – stanowi takie podejście do zarządzania przedsiębiorstwem, w którym...

Jak ożywić rozwój firmy...

Celem każdego przedsiębiorstwa, oprócz osiągania zamierzonych zysków ekonomicznych, jest stały rozwój, polegający między innymi na stopniowym wprowadzaniu nowych rozwiązań oraz rozbudowywaniu struktury firmy. Na jego dynamikę oddziałują rozmaite czynniki, które ze względu...

Zarządzanie logistyczne...

W najprostszym ujęciu, zarządzanie przedsiębiorstwem ma na celu osiągnięcie zakładanych rezultatów finansowych, rozwojowych i innych. W dobie intensywnego przyrostu liczby firm, a tym samym nasilenia konkurencji, niezbędne wydaje się wprowadzanie alternatywnych, w stosunku do...

Jak usprawnić komunikac...

Sprawna komunikacja wewnętrzna stanowi jedno z ważniejszych wyzwań każdego przedsiębiorstwa. To, jakie relacje panują pomiędzy pracownikami oraz jak wygląda obieg informacji, silnie wpływa na efektywność pracy podwładnych, a co za tym idzie – także na sprawne...