Służbowa korespondencja...

Poczta elektroniczna jest powszechnie wykorzystywana do korespondencji służbowej już od ponad 20 lat, lecz wciąż spotyka się pewne błędy mogące niezbyt korzystnie świadczyć o osobie piszącej. Czego zatem unikać? Poniżej przedstawiamy kilka porad. Częstym błędem jest...

Menedżer czy lider?

Odpowiednia kadra zarządzająca stanowi mocne fundamenty każdego zespołu. Jeśli pracownicy każdego dnia otrzymuje właściwą dawkę motywacji, ich wydajność pnie się ku górze. Skutkiem tego są efekty i zyski całej firmy. Jednak uzyskanie zawodowego entuzjazmu nie jest wcale...

Open space – wady i zal...

Open space to otwarta przestrzeń biurowa, na której znajduje się jednocześnie wielu pracowników. Rozwiązania tego typu pojawiły się po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych na początku XX wieku, podczas rewolucji przemysłowej, gdy wzrosła liczba pracowników administracyjnych. W...

Nietrwałość nowych prze...

Według statystyk większość nowo powstałych firm nie ma szans na przetrwanie. Co roku z rynku znikają setki przedsiębiorstw. Dlaczego tak się dzieje? Polacy nie mają problemu z brakiem pomysłów, ale już na starcie muszą się zmierzyć z licznymi przeszkodami oraz brakiem...

Przeszkody w prowadzeni...

Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce to ciężki kawałek chleba. Co też potwierdzają badania i ankiety prowadzone wśród naszych rodzimych przedsiębiorców oraz analizy porównujące warunki do prowadzenia biznesu w różnych krajach. Wśród największych przeszkód...

Prowadzenie własnej dzi...

Rzeczywistość rynku pracy wymaga, zwłaszcza od młodych pracowników, pewnego rodzaju elastyczności zawodowej. Obecnie, praca na przysłowiowych kilku etatach lub dodatkowe umowy cywilno-prawne nie powinny nikogo dziwić. Koszty, związane na przykład z utrzymaniem rodziny,...