Fuzja – korzyści ...

  W czasach wzmożonej konkurencji gospodarczej, wdrażanie działań mających na celu rozwój przedsiębiorstw, prowadzących do wzrostu ich efektywności oraz wartości rynkowej, jest bardzo często stosowanym zabiegiem. Stale zmieniający się rynek wymaga od kadry...

10 największych błędów ...

Zarządzanie firmą to podejmowanie właściwych decyzji o tym, co i kiedy należy zrobić oraz zatrudnienie odpowiednich do wykonywania zaplanowanych działań ludzi. Biznes nie wybacza błędów i wiele przedsiębiorstw pada m.in. przez brak dostrzegania w pracownikach ludzi i...

Lean Management –...

Lean Management stanowi efektywny sposób zarządzania firmą, którego podstawowymi zasadami są: eliminacja marnotrawstwa, a także ciągłe doskonalenie oraz koncentracja na wartości dodanej dla klienta. Ta metoda zarządzania przedsiębiorstwem może zostać wdrożona w każdej...

Metoda delficka w zarzą...

Jedną z metod wykorzystywanych w zarządzaniu strategicznym jest metoda delficka. Jej nazwa nawiązuje do starożytnej greckiej świątyni w Delfach, gdzie kapłanki Apollina przepowiadały przyszłość. Podobnie działa ta metoda, która polega na długoterminowym prognozowaniu...

Marketingowe zarządzani...

Marketingowe zarządzanie firmą to celowa działalność danego przedsiębiorstwa, polegająca na przystosowaniu oraz skoordynowaniu podstawowych elementów marketingowych takich jak produkt, cena, dystrybucja i promocja, żeby osiągnąć wyznaczone cele biznesowe. Do zadań zarówno...

Jak firma może wejść na...

Wprowadzenie firmy na Giełdę Papierów Wartościowych wymaga podjęcia szeregu czynności i spełnienia niezbędnych formalności. Przede wszystkim emitentem akcji notowanych na giełdzie może zostać wyłącznie spółka akcyjna (lub komandytowo-akcyjna).Przedsiębiorcy prowadzący...