Wycena marki i znaku to...

Wycena marki lub posiadanego znaku towarowego to proces zespołu procedur, analiz oraz ocen, prowadzących do ustalenia wyrażonej w pieniądzu wartości danej marki bądź znaku w określonym momencie czasowym. Wyceny marki i znaku towarowego dokonuje się przy sprzedaży znaków...

Badanie due diligence

Due diligence (należyta staranność) to badanie kondycji spółki przed planowaną decyzją o jej przejęciu. Jest niezbędnym elementem każdej transakcji sprzedaży przedsiębiorstwa, sprzedaży akcji lub udziałów, połączenia lub podziału spółek kapitałowych. Badanie to...

Dobra organizacja pracy...

Organizacja przedsiębiorstwa jest ciągłym procesem uzależnionych od siebie i następujących po sobie etapów. Obejmuje m.in. podział zadań i koordynowanie działań, kontrolę rozwiązań organizacyjnych oraz ich korygowanie w celu zwiększenia sprawności firmy, ustalanie...

Czym jest rachunkowość ...

Rachunkowość zarządcza jest działem rachunkowości, dostarczającym istotnych informacji ekonomicznych odbiorcom wewnętrznym z firmy, czyli właścicielom, zarządowi oraz kierownictwu jednostek organizacyjnych niższego szczebla. Informacje te mają charakter planistyczny i...

Zarządzanie korporacyjn...

Zarządzanie korporacyjne pozwala organizacji na zaplanowanie, wdrożenie, usystematyzowanie strategii, a następnie zaadoptowanie najlepszych metod oraz standardów rynkowych w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej danej firmy. Jak wiadomo efektywne zarządzanie i wykorzystywanie...

Jak komunikacja wewnątr...

  Pracownicy stanowią fundament każdej firmy. Im bardziej są oni zmotywowani, tym większe zyski generuje dane przedsiębiorstwo. Aby realizować jak najwięcej zamówień, jak najlepiej sprostać oczekiwaniom klientów i usprawnić pracę działów, potrzebna jest fachowa oraz...